Pavarësisht se ku jetoni, nuk jeni kurrë shumë larg nga një supermarket. Çdo ditë, miliona njerëz kalojnë një ose dy orë brenda ambjenteve të një marketi për të blerë gjërat e nevojshme të javës.

Sistemet EPOS dhe supermarketet bëjnë një kombinim të përsosur. Shumë sisteme, të tilla si zgjidhja logiPOS, flexSTORE, flexCORE, janë krijuar posaçërisht për të përballuar nivelet e mëdha të stokut dhe shpejtësinë e shërbimit që presin klientët.

Nëse po mendoni të shtoni një sistem EPOS në supermarketin tuaj, ky artikull është krijuar për t’ju ndihmuar. Ne do të shpjegojmë se çfarë janë sistemet POS në një supermarket, si t’i përdorni ata dhe opsionin më të mirë për biznesin tuaj.

Çfarë është një sistem EPOS në një supermarket?

Një sistem EPOS është një pikë shitje elektronike (EPOS ose POS) që funksionon në një supermarket për të menaxhuar të gjitha proceset e punës. Sistemi EPOS është në thelb një kompjuter ku është instaluar një program shitjesh dhe inventari që funksionon si njësi qëndrore për biznesin tuaj.

Sistemi logiPOS ofron softuerin më të mirë POS për supermarkete dhe ju ndihmon të menaxhoni lehtësisht proceset rutinë të shitjes. Kjo përfshin:

  1. Përmirësimin e shërbimit ndaj klientit & proceve
  2. Përshpejtimin e transaksioneve,
  3. Të pasurit e një kontrolli më të mirë të stafit tuaj,
  4. Pagesat,
  5. Printimin e faturave fizike ose elektronike.

Gjithsesi, ne ju ftojmë të bëni kërkimet tuaja në lidhje me këto lloj programesh për tu bindur se cila është zgjidhja më e mirë për ju.

Karakteristikat e sistemit logiPOS të supermarketeve

 

Disa nga përfitmet që ka një supermarket që investon në sistemin logiPOS, renditen si mëposhtë, por nuk janë të kufizuara vetëm në ato pika pasi përshtaten dhe në bazë të klientit dhe kërkesave të tij. 

program për markete dhe dyqane pakice

Menaxhimi i stokut

Si e përdorin supermarketet sistemin logiPOS për kontrollin automatik të stoqeve? Është e thjeshtë.

Sistemi regjistron çdo artikull të shitur dhe ofron përditësime në kohë reale për nivelet e stoqeve tuaja. Të kesh një numër të saktë të stoqeve në çdo kohë është thelbësore, veçanërisht kur shisni sasi dhe operoni me disa kasa paralele që ju shërbejnë klientëve.

Një sistem i mirë EPOS duhet të jetë në gjendje të ecë paralelisht me shpejtësinë e shitjes së produkteve. Gjithashtu, mund të menaxhojë stoqe të mëdha. Klientët që përdorin logiPOS si sistem momentalisht janë Jumbo, Neptun & Max Optika.

Porositë e automatizuara të blerjeve

Supermarketet kanë qindra artikuj. Nëse nivelet e tyre të stokut monitorohen manualisht, kjo mund të çojë në mungesa. Një sistem POS eliminon gabimin njerëzor nga procesi dhe blen automatikisht artikujt për të cilët keni mungesa. Kjo garanton më shumë efikasitet dhe organizim për menaxherët e dyqaneve.

Fleksibiliteti i pagesave

Logical ka një bashkëpunim të ngushtë me me institucionet financiare. Për këtë arsye, logiPOS ofron fleksibilitetin maksimal për pagesat. Klientët mund të paguajnë me para në dorë, me karta debiti ose krediti, përmes aplikacioneve bankare dhe zgjedhjeve të valutës.

program për dyqan market supermarket
program për marketing, raporte dhe menaxhim klientësh

Kontrolli i marzheve të fitimit

 

Falë raporteve dhe analizave inteligjente të biznesit, ju mund të identifikoni lehtësisht shitësit tuaj më të mirë dhe më pak të mirë dhe artikujt që kanë marzhet më të larta të fitimit. Çdo biznes ka qëllime unike. logiPOS ofron raporte të personalizuara dhe të filtrueshme, në mënyrë që menaxherët të mund të aksesojnë me lehtësi të dhënat që kanë rëndësi për ta.

 

Aplikacionet dhe integrimet 

Është e rëndësishme që të jeni në gjendje të personalizoni sistemin tuaj në mënyrë që ai t’i shërbejë sa më mirë supermarketit tuaj. Përveç aplikacionit bazë, ne ofrojmë dhe module e aplikacione të tjera që mund të integrohen për të ofruar një menaxhim më të mirë. Mund të instaloni programin logiMARK për ofertat e marketingut, klientët, për të krijuar kupona dhe karta besnikërie. Gjithashtu mund të instaloni mCORE për të pasur një pasqyrë të plotë raportimi në kohë reale për proceset e biznesit, direkt nga telefoni juaj. 

Si të përdorni një makinë POS në supermarkete

 

Sistemi juaj i pikave të shitjes është themeli i biznesit tuaj. Kjo do të thotë se është absolutisht jetike që ju dhe stafi të dini se si ta përdorni atë në maksimum. Në fillim kur stafi fillon ti përdorë, kanë një lloj rezistence, që është normale ndryshimet zakonisht e kanë këtë efekt, por pasi të dini bazat, do të jeni në gjendje të përmirësoni biznesin tuaj me softuerin dhe harduerin EPOS.

Funksioni i tij më bazik është të shërbejë si një makinë faturimi POS për supermarketet. Kjo do të thotë se është një tërësi mjetesh për të garantuar saktësi në të gjitha transaksionet që kalojnë përmes bankës suaj.

Ekipi ynë i implementimit do të përkujdeset për gjithë procesin dhe do të ofrojë trajnime për stafin, si për pjesën harduerike ashtu dhe për atë softuerike. Për të gjithë klientët, në vijim ne ofrojmë suport të vazhdueshëm për çdo paqartësi që mund të këtë, ose trajnim eksta nëse keni staf të ri. 

Mënyra më e lehtë përmes të cilës mund të kryeni transaksionin është duke skanuar produktin. Më pas aty ju shfaqen të gjitha të dhënat përkatëse të tij. Në rast se skaneri nuk e identifikon barkodin, atëherë mund të kërkoni në ekran me emërtim pasi programi është shumë i thjeshtë dhe intuitiv. 

Pasi stafi të përshtatet me skanimin e produkteve dhe hedhjen e tyre në sistem, gjithçka do të jetë shumë më e thjeshtë. Pasi të keni një kontroll mbi transaksionet, ju dhe stafi juaj do të bëheni shpejt të aftë në proces. Sistemi do të monitorojë automatikisht transaksionet tuaja, nivelet e stoqeve dhe të dhënat e shitjeve. Kjo do t’ju kursejë shumë kohë që përndryshe do të ishte shpenzuar për administrimin dhe menaxhimin e inventarit.

 

Sistemi më i mirë për supermarketet

 

Zgjidhja teknologjike logiPOS është një sistem POS me pakicë lider në industri. Sistemi ynë është krijuar për të bërë jetën më të lehtë për pronarët e bizneseve, për të përmirësuar shërbimin ndaj klientit dhe për të përmirësuar proceset. Me logiPOS, ju mund të menaxhoni punonjësit, të merrni informacione mbi shitjet dhe menaxhimin e inventarit.

Nëse jeni të interesuar të dini se si funksionon sistemi, kontaktoni me ekipin tonë të ekspertëve më poshtë.

Adresa

rr. tish daija, kompleksi haxhiu
shkalla 6 | kati 6 | ap. 32
1019 | tiranë, shqipëri

×