Një zgjidhje e fuqishme e menaxhimit të biznesit, si një sistem POS, është e rëndësishme për çdo pronar biznesi të vogël – shitje me pakicë, F&B ose shërbim. Dhe me siguri keni dëgjuar për termin POS ose pikë shitje diku më parë. Pra, cilat janë përfitimet e një sistemi POS? Dhe a ka nevojë biznesi juaj i vogël apo i mesëm? Hmm…

Mos u shqetësoni, ne jemi këtu për t’iu përgjigjur të gjitha këtyre pyetjeve për ju me listën tonë të dobishme të arsyeve pse biznesi juaj ka absolutisht nevojë për një sistem pikash shitjeje!

 

Por së pari… Çfarë është një sistem POS?

 

Pra, një sistem POS ose pikë-shitëse është kombinimi i softuerit dhe harduerit që përdoret për të centralizuar menaxhimin e biznesit.

Pika e shitjes i referohet pikës ku ndodh shitja.

Një sistem modern POS nuk përpunon vetëm transaksionet e shitjeve, por gjithashtu mund të:

  • ofrojë të dhëna dhe raporte në kohë reale
  • të automatizojë detyrat manuale
  • t’ju ndihmojë të menaxhoni inventarin, punonjësit, klientët
  • dhe më shumë!

Kjo është e gjitha që ju, pronari i biznesit, të mund të merrni vendime biznesi të zgjuara dhe të bazuara në të dhëna për të ndihmuar në rritjen e shitjeve tuaja.

Ju duhet patjetër një sistem i mirë POS – nëse keni një dyqan me pakicë, një kafene, restorant, një kamion ushqimor ose një dyqan.

 Dhe ja arsyeja pse:

 

1. Kurseni kohë dhe para me sistemin tuaj POS gjithëpërfshirës

 

Menaxhimi i kohës dhe parave është i rëndësishëm për çdo pronar biznesi të vogël të mesëm, pasi zakonisht nuk keni shumë për të kursyer.

Por ja ku është lajmi i mirë…

Një sistem POS gjithëpërfshirës do t’ju ndihmojë të kurseni kohë dhe para – dy gjëra shumë të rëndësishme në jetën e çdo pronari biznesi të vogël.

Eh!

Së pari, është e lehtë për t’u përdorur, kështu që nuk keni nevojë të humbni orë të tëra duke trajnuar stafin tuaj.

Për shembull, klientit ynë na përmendi se stafit të tij iu deshën rreth 10 – 15 minuta për të mësuar se si të përdorte sistemin tonë logiPOS.

E mahnitshme, apo jo?!

Një sistem POS i lehtë për t’u përdorur gjithashtu ndihmon në përshpejtimin e procesit të arkëtimit gjatë orëve të pikut, gjë që ndihmon në rritjen e shitjeve për biznesin tuaj.

Pra, sa më lehtë t’ia bëni stafit tuaj, aq më shumë kohë duhet të shpenzojnë për shërbimin ndaj klientit dhe shitjet.

Ju gjithashtu kurseni para sepse jeni në gjendje t’i gjurmoni më mirë financat tuaja nëpërmjet funksionit të tij të raportimit në kohë reale.

Sistemi juaj POS do t’ju ndihmojë gjithashtu të parandaloni humbjet dhe humbjet nëpërmjet sistemit të tij të menaxhimit të inventarit. Kjo është veçanërisht e rëndësishme nëse drejtoni një biznes me mallra që prishen.

Gabimet njerëzore reduktohen gjithashtu sepse automatizon shumë nga detyrat tuaja të lodhshme manuale dhe mbledhjen e të dhënave.

 

2. Merrni të dhëna dhe raporte në kohë reale nga sistemi juaj POS

 

Të dhënat janë mbret.

Ju nuk mund të drejtoni një biznes fitimprurës vetëm me intuitë dhe njohuri. Ju nevojiten numra dhe të dhëna të sakta për t’ju ndihmuar të zhvilloni strategji të suksesshme dhe të merrni vendime të zgjuara biznesi.

Imagjinoni këtë:

  • Pa të dhëna: Ju porosisni 1000 kg mish sepse mendoni se keni nevojë për më shumë këtë javë. Ju përfundoni duke blerë dhe shpërdoruar paratë tuaja.
  • Me të dhëna: Raporti juaj ju thotë se duhet të porosisni saktësisht 450 kg mish për këtë javë. Ju blini pikërisht atë që ju nevojitet pa humbur para.

Një sistem POS si logiPOS (për marketet) apo logiBAR (për baret & restorantet) është në gjendje t’ju japë të dhëna në kohë reale në mënyrë që të merrni vendime të shpejta dhe të zgjuara biznesi për të ndihmuar në rritjen e shitjeve dhe fitimit. I gjithë informacioni që ju nevojitet ruhet në sistem, kështu që nuk keni nevojë të kontrolloni manualisht për të parë artikullin tuaj më të shitur.

Veçoritë analitike të një sistemi POS mund t’ju japin njohuri të dobishme si p.sh.:

  • artikujt më të shitur,
  • orët e pikut
  • jashtë pikut,
  • numri i ulët i aksioneve
  • dhe më shumë!

Më pas, mund të përcaktoni se cilat produkte kanë nevojë për rimbushje, më shumë përpjekje marketingu ose kur të kryeni promovime në orë jashtë pikut për të rritur shitjet bazuar në analitikën që ju ofron sistemi juaj.

Të gjitha këto janë gjëra shumë të rëndësishme që do të përcaktojnë suksesin e biznesit tuaj të vogël ose të mesëm.

 

4. Menaxhimi i përmirësuar i inventarit me sistemin tuaj POS

 

Si e mbani gjurmët e inventarit tuaj?

Me stilolaps dhe letër? Apo e numëroni manualisht stokun tuaj në fund të çdo dite dhe e futni atë në një fletë Excel? 

Po! Duket si shumë punë dhe potencialisht shumë gabime njerëzore.

Epo… Me një sistem POS, kjo është e gjitha në të kaluarën.

Një sistem modern dhe i fuqishëm POS do të vijë patjetër me një sistem të menaxhimit të inventarit që do t’ju ndihmojë të menaxhoni dhe mbani gjurmët e të gjithë inventarit tuaj.

Pra, nuk ka rëndësi nëse keni një SKU ose mijëra SKU, ju mund t’i menaxhoni lehtësisht produktet tuaja kudo dhe kurdo.

Kjo është veçanërisht nëse keni më shumë se një dyqan në një vendndodhje tjetër, pasi do të jeni në gjendje të mbani gjurmët e të gjithë inventarit të të gjitha dyqaneve tuaja pa pasur nevojë të jeni të pranishëm në çdo dyqan sa herë që duhet të kontrolloni stokun tuaj.

Gjithashtu ndihmon në ruajtjen e konsistencës së çmimeve midis vendndodhjeve të ndryshme të dyqaneve tuaja dhe redukton vjedhjen e punonjësve.

Pra, marrja e një sistemi pikash shitjeje që ka një sistem gjithëpërfshirës të menaxhimit të inventarit është me të vërtetë i rëndësishëm.

Sistemi i menaxhimit të inventarit të

Kjo ju lejon të krijoni me lehtësi

  • gjurmë auditimi dhe të menaxhoni
  • produktet e paketës së marrjes së aksioneve dhe kthimit të stoqeve si inventar i përbërë dhe të shtoni variante produktesh,
  • të organizoni produktet tuaja përmes kategorive
  • të centralizoni katalogun tuaj të produkteve për dyqanin tuaj me tulla dhe llaç dhe në internet
  • dhe më shumë!

Madje ju paralajmëron kur stoku juaj po mbaron, në mënyrë që të mos mbaroni kurrë stokun, dhe në thelb, mos humbisni më shumë shitje!

 

5. Menaxhimi më i mirë i punonjësve

 

Menaxhimi i punonjësve është i vështirë. Sidomos nëse drejtoni një biznes të vogël dhe tashmë keni shumë gjëra të tjera që kanë nevojë për vëmendjen tuaj.

Epo lajm i madh!

Një sistem inteligjent POS do t’ju ndihmojë me këtë përmes veçorisë së tij të menaxhimit të punonjësve. Ju mund:

  • të menaxhoni informacionin e punonjësve
  • gjurmoni numrin e orëve që punon secili punonjës,
  • gjurmoni sa shitje gjeneron secili punonjës
  • dhe më shumë!

Ftohtë a? Ka më shumë!

Karakteristika e menaxhimit të punonjësve të sistemit tuaj POS do të ketë një veçori ndërrimi që kërkon nga punonjësit që të përdorin një kod PIN.

Kjo ju lejon të gjurmoni të gjitha orët e tyre të punës në mënyrë që paga të mund të llogaritet në mënyrë të drejtë dhe të saktë.

Kjo veçori ju lejon gjithashtu të shihni se çfarë dhe sa shet punonjësi juaj gjatë turnit të tyre. Kështu që ju do të dini se kush është duke punuar dhe kush është i dobët.

Ne i bëjmë të gjitha këto në logiPOS dhe madje ju lejojmë të caktoni role të ndryshme në BackOffice (p.sh.: arkëtar ose menaxher dyqani) për secilin punonjës, në mënyrë që ata të kenë akses vetëm në disa funksione dhe pjesë të sistemit tuaj të pikave të shitjes të nevojshme për rol.Kjo është e shkëlqyeshme për parandalimin e mashtrimit dhe nëse doni të kontrolloni aksesin në çdo informacion të ndjeshëm, siç janë raportet e shitjeve etj.

Për më tepër, ju mund të përdorni veçorinë tonë të menaxhimit të punonjësve për të identifikuar dhe shpërblyer punonjësit me performancë të lartë për të motivuar të gjithë ekipin tuaj për të bërë më mirë.

Ju madje mund të zbuloni oraret tuaja më të ngarkuara në mënyrë që të menaxhoni me efikasitet oraret e stafit tuaj.

 

6. Rritja e besnikërisë së klientit me CRM

 

Bazuar në të dhënat tona, ne zbuluam se klientët besnikë priren të shpenzojnë 3 herë më shumë se klientët e rinj. 

Pra, si e përcaktoni një klient besnik nga një klient i ri?

Me veçorinë CRM (Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin) të sistemit tuaj POS, ju mundeni!

Ju jeni në gjendje të shihni se cilët janë klientët tuaj besnikë – dhe në thelb – më të vlefshëm.

Duke përdorur veçorinë logiMARK, ju mund:

  • të mbani promovime speciale dhe shitje
  • të njoftoni klientët tuaj besnikë fillimisht me email ose SMS, pasi ata kanë një probabilitet më të lartë për të shpenzuar në dyqanin tuaj.

Ju gjithashtu mund t’i përdorni këto të dhëna për të motivuar dhe shpërblyer klientët tuaj besnikë me gjëra si programet e besnikërisë ose referimit për t’i mbajtur ata të kthehen.

Pra, mbani mend gjithmonë se klientët besnikë = potencial më i lartë i shitjeve dhe se përdorimi i një veçorie CRM do t’ju ndihmojë të afroheni më shumë me më shumë shitje. 

 

7. Kanalet e reja të shitjeve dhe pagesave me sistemin tuaj POS

 

Një sistem modern dhe i fuqishëm POS do t’ju japë kanale të reja shitjesh dhe pagesash si opsionet e tregtisë elektronike dhe evaletit.

Kjo është veçanërisht e rëndësishme sepse teknologjia po bëhet vetëm më e mirë, më e shpejtë dhe më e lirë. Bota po shkon drejt tregtisë elektronike dhe adoptimit të pagesave pa para, dhe nëse nuk përfshiheni tani, do të mbeteni pas.

Le të flasim së pari për tregtinë elektronike.

Tregtia elektronike me pakicë në Azinë Juglindore parashikohet të gjenerojë 87.8 miliardë dollarë shitje në vitin 2025. Në vitin 2015, ky numër ishte vetëm 5.5 miliardë dollarë. Pra, kjo do të jetë një rritje e madhe në shitje në 10 vjet!

Si pronar biznesi, a nuk dëshironi një pjesë të kësaj?

Pra, mos e humbisni. Ose krijoni vetë një dyqan online ose konfiguroni një duke përdorur sistemin tuaj POS.

Logical, për shembull ka eSHOP. Kjo ju lejon të vendosni me lehtësi të gjithë tuajën në internet. Dhe pjesa më e mirë për këtë është se ju mund të sinkronizoni dyqanin tuaj jashtë linje dhe atë në internet, në mënyrë që të mund të menaxhoni të dy operacionet e biznesit nga një llogari.

Kjo do të thotë që ju kurrë nuk do të mbishitni ose mbi porositni aksionet.

Ju largon telashet për të ngritur vetë një dyqan online dhe për të menaxhuar dy biznese.

E bukur, a?

Tani, le të kalojmë te pagesat pa para në dorë.

Mbajtja e parave të gatshme nuk është më mënyra më e preferuar për pagesë.

Në vend të kësaj, është pagesa pa para që tani po bëhet më e popullarizuar në këtë ekonomi dixhitale shumë në rritje.

Por përsëri, jo të gjithë kanë akses në një kartë krediti ose debiti.

Pra zgjidhja? Flexpay – Klientët mund të paguajnë faturat me aplikacionet e tyre bankare, duke skanuar një kod QR të gjeneruar nga flexpay për faturën.

Pagesa flexPAY është një metodë e sigurt pagese. Gjithashtu kursen kohë dhe eliminon gabimet.

Ju gjithashtu mund të integroheni plotësisht me POS-in tuaj të StoreHub dhe të shihni raportet e shitjeve të evaletit në BackOffice. 

 

Pra, a ka nevojë biznesi juaj i vogël me pakicë për një sistem POS?

 

Përgjigja është padyshim… PO!

Çdo biznes me pakicë ka nevojë për një sistem POS të gjitha-në-një, si zgjidhje e menaxhimit të biznesit tuaj.

Sistemet moderne POS si logiPOS ju ofrojnë teknologji të përballueshme dhe inteligjente që është e lehtë për t’u përdorur dhe konfiguruar, në mënyrë që të mund ta bëni biznesin tuaj të mrekullueshëm.

Pse?

Sepse bizneset e vogla janë shtylla kurrizore e ekonomisë sonë dhe ata meritojnë të gjithë mbështetjen që ne mund të japim.

Pra, nëse ky artikull nuk ju ka bindur ende, na telefononi: +355 672000178 ose rezervoni demonstrimin tuaj falas të logiPOS tani dhe ne do t’ju tregojmë se çfarë i mungon biznesit tuaj.

 

Na ndiqni në LINKEDIN