Artikulli trajton disa probleme ose sfida kritike me të cilat përballen pronarët e restoranteve që nuk kanë investuar në një program për menaxhim & shitje POS. Ai përshkruan gjithashtu mënyrat se si POS është e dobishme në eliminimin e këtyre sfidave dhe rigjallërimin e biznesit tuaj.

Sistemi POS po bëhet shumë i njohur në mesin e pronarëve të bizneseve të shitjes me pakicë dhe restoranteve. Përdoret për të thjeshtuar transaksionet, për të ndjekur fitimet, fluksin e parave, inventarin, personelin, etj. Megjithatë, ka ende shumë restorante që nuk e kanë përqafuar  ende këtë teknologji gjithëpërfshirëse. Kjo përfundimisht ngadalëson biznesin e tyre të restoranteve në shumë mënyra.

Le të hedhim një vështrim në disa mbi sfidat kritike me të cilat përballen pronarët e restoranteve kur nuk përdorin programin e POS.

sistemet e shitjeve POS1. Pranohet vetëm pagesa me para në dorë

 

Pandemia aktuale Covid-19 ka promovuar pagesat pa para në çdo mënyrë të mundshme. Ka shumë klientë që sot preferojnë pagesat pa para që përfshijnë faturimin përmes kreditit, kartave të debitit dhe smartphones.

Në raste të tilla, softueri POS bëhet një domosdoshmëri për të pranuar pagesa pa para. Kështu, një restorant pa sisteme POS mund të ketë humbje pasi disa e klientëve do të zgjedhin restorante që lehtësojnë pagesat pa para.

Për më tepër, transaksionet pa para përmes POS-it, thjeshtojnë punën e biznesit dhe eliminojnë përpjekjet për menaxhimin dhe depozitimin e parave të gatshme në bankë.

 

2. Nuk ka gjurmim të fitimeve

 

Në një sistem gjithëpërfshirës POS, të dhënat e çdo transaksioni ruhen në sistem. Avantazhi kryesor i përdorimit të softuerit Restaurant Point of Sale (logiBAR) është se ai mundëson ndjekjen e vazhdueshme të shpenzimeve dhe të ardhurave ditore. Kështu,  ju mund të ndiqni ecurinë e shitjeve dhe fitimeve tuaja në çdo moment. Për më tepër, ju mund të kuptoni se sa fluks parash është i disponueshëm për t’u përgatitur për situata të papritura si bllokime ose shtetrrethime.

Pa një sistem POS, një gjurmim i tillë i saktë është pothuajse i pamundur. Për më tepër konsumon një sasi të konsiderueshme kohe duke e bërë manualisht. Do të ketë nevojë për shumë dokumente dhe do të shkaktojë dhimbje koke gjatë llogaritjes së fitimeve.

 

3. Koha e humbur

 

Mendoni të hiqni librin e faturimit, stilolapsin, kalkulatorin tuaj dhe më pas të shkruani dhe të llogaritni porosinë ndërkohë që tashmë janë 10 klientë që presin për faturën. Kështu, detyrat manuale për llogaritjen e faturave, transaksioneve, fitimeve javore etj. kërkojnë shumë kohë në krahasim me detyrat përmes softuerit POS. Softueri POS automatizon këto detyra të përsëritura dhe si rezultat, kursen kohë!

 

4. Gabimet manuale

 

Kur bëhet fjalë për mënyrën manuale të kryerjes së detyrave, ekziston një probabilitet i lartë për gabime. Gabimet në faturim do të sjellin padyshim mosmarrëveshje të klientëve dhe përsëri koha dhe energjia juaj do të harxhohen në zgjidhjen e këtyre çështjeve. Me një përvojë të keqe faturimi, klienti do të mendojë dy herë përpara se të vijë në restorantin tuaj herën tjetër.

Në bllokimet e Covid-19, çdo biznes në mbarë globin e ka kuptuar rëndësinë e mbajtjes së klientëve.  Prandaj, eksperienca e mirë e klientit është bërë një strategji kryesore pasur klientë që kthehen sërish.

 

5. Ku është inventari? Sa do të më duhet?

 

Mungesa e informacionit në lidhje me inventarin ose rezervat e ushqimit është një tjetër pengesë për t’iu përmbajtur mënyrës së modës së vjetër të të bërit biznes. Menaxhimi i rezervave dhe kostove të ushqimit është i rëndësishëm për të mbajtur biznesin e restorantit fitimprurës. Menaxhimi i aksioneve bëhet më sfidues kur merrni një ton porosish në të njëjtën kohë. Kështu, në raste të tilla, shumë pronarë restorantesh blejnë një sasi të madhe stoku, duke rezultuar në mbeturina ushqimore në fund të ditës.

Softueri POS i mundëson pronarit të mbajë një sy në gjurmimin e inventarit. Ai jep shifra të sakta për lëvizjet e çdo produkti ushqimor dhe detajet e konsumit ditor. Këto shifra ndihmojnë shumë për të reduktuar humbjen e ushqimit dhe për t’u siguruar që të ketë sasi të mjaftueshme në kuzhinë.

 

6. Zbritje dhe oferta për më shumë klientë

 

Zbritjet dhe ofertat janë metoda kryesore për të fituar më shumë klientë, për të gjeneruar fitime dhe për të kapërcyer çdo humbje që mund të shkaktohet.

Nëse nuk do të ishte krijuar sistemi POS, pronari i restorantit nuk do i dinte fitimet dhe humbjet e sakta në biznes. Kështu, ata janë gjithmonë të pavetëdijshëm se çfarë të ndryshojnë dhe vazhdojnë të përballen me humbje dhe shitje më të ulëta.

Nga ana tjetër, nëse pronarët e restoranteve përdorin softuerin POS, ata mund ta përdorin atë për të ruajtur të dhënat e klientëve, për të monitoruar fitimet dhe humbjet dhe në përputhje me rrethanat ofrojnë zbritje në faturë, kombinojnë produkte e ofertë për të nxitur më shumë shitje, kanë “happy hours”. Prandaj, kryerja e këtyre grupeve të detyrave njëkohësisht është pothuajse e pamundur me mënyrën manuale. Programi që klientët tanë përdorin për të zgjidhur këtë pështje është logiMARK.

 

7. Porositja online

 

Vitet e fundit, industria ushqimore ka evoluar jashtëzakonisht shumë pasi platformat e ofrimit të ushqimit në internet kanë hyrë në lojë. Këto platforma lidhen me restorantet për të ofruar ushqim kudo ku klienti ndodhet.

Duke qenë se këto platforma janë plotësisht online, ato kërkojnë restorante që tashmë po përdorin një mjet POS me integrime të palëve të treta. Sapo një platformë e food delivery dërgon një kërkesë në sistemin POS, ajo njofton përdoruesin. Automatikisht bëhet një faturë për një porosi.

Në biznesin e food delivery, nuk ka vend për restorante offline pasi të gjitha detyrat kërkojnë shpejtësi dhe saktësi. Kështu, ndërsa shumica e klientëve po porosisin ushqim direkt nga interneti, restorantet offline e kanë të vështirë të përputhen me konkurrentët e tyre me POS.

 

8. Menaxhimi i dobët i stafit

 

Menaxhimi i stafit dhe gjenerimi i listës së pagave janë detyra jashtëzakonisht të lodhshme. Detyrat e mbajtjes së kohës si frekuentimi i punonjësve, kanë nevojë për një mjet të automatizuar si POS. Në periudha kritike si Covid-19, shumica e punëtorëve janë larguar dhe janë kthyer në shtetet e tyre. Sidoqoftë, ndërsa bllokimet po lehtësohen, punësimi i stafit të ri dhe krijimi i listave të pagave janë bërë