Nëse po mendoni të investoni në sistemin e POS për biznesin tënd, sigurisht që keni shumë pyetje. Më poshtë janë disa nga pyetjet më të shpeshta në lidhje me sistemet e pikave të shitjeve.

  1. Çfarë është POS (pikë shitje dixhitale)?
  2. Çfarë veçorish janë të rëndësishme në një sistem POS?
  3. Çfarë është një pajisje e POS (hardware)?
  4. Si është një hardware POS për bizneset me pakicë dhe ato të atyre të hotelerisë?
  5. Si bëhet një pagesë me sistemin POS?
  6. Pikat e blerjes dhe pikat e shitjes – cili është ndryshimi?
  7. Çfarë është marketingu përmes POS?
  8. Çfarë është POS Mobile?
  9. A mund të përdoret iPad si një sistem POS?
  10. Cili është sistemi më i mire POS?

 

Çfarë është një POS (pikë shitjeje dixhitale)?

POS do të thotë pikë shitjeje (ndonjëherë njihet dhe si EPOS, duke ju referuar pikave të shitjeve elektronike).

Sistemet POS janë sisteme elektronike që kombinojnë funksionet thelbësore të një kase me softuerin e shitjeve. Të gjitha të dhënat e transaksioneve regjistrohen në mënyrë të sigurtë dhe të saktë dhe mund të aksesohen edhe në distancë.

Sistemet POS janë sisteme të modernizuara që ndihmojnë në menaxhimin dhe përmirësimin e operacioneve të biznesit, që nga mbledhja e të dhënave, kontabiliteti, menaxhimi i produkteve dhe inventarit, dhe përpunimi i shitjeve.

 

Çfarë veçorish tipike ka një sistem POS?

Veçoritë varen nga tipi i industrisë ku operohet dhe madhësia e biznesit. Kjo nuk do të thotë që nuk ka veçori universale të POS-eve. Disa prej tyre po i listojmë mëposhtë:

Monitorimi i shitjeve dhe raportimi

Sistemi juaj i pikave të shitjes duhet të gjenerojë raporte të qarta shitjesh për të mbledhur të dhëna dhe parashikime rreth biznesit tuaj. Raportet e detajuara të produktit dhe mjete të tjera analitike do t’ju mundësojnë lehtësipër të marrë vendime fitimprurëse.

Gjurmim i inventarit dhe menaxhim i stokut

Dyqanet me pakicë dhe restorantet kanë nevojë për kontroll të vazhdueshëm të inventarit për të fituar transparencë dhe për të përmirësuar efikasitetin e porositjes. Mjetet e pikave të shitjes, si njoftimet për stokun e ulët dhe sugjerimet e porositjes automatike, ju ndihmojnë të mbani në stok sasitë optimale dhe në rast mungesash të plotësoni me shpejtësi sasitë të nevojshme.

API e hapur

Sigurohuni që pika juaj e shitjes të ketë infrastrukturën për të mbështetur integrimet dhe mjetet e automatizimit që ju nevojiten për të drejtuar biznesin tuaj. API e hapur do të thotë që POS-i juaj mund të lidhet me çdo mjet tjetër të hapur.

Integrimi i bazës së të dhënave të klientëve

Me çdo shitje, POS juaj duhet të gjurmojë informacionin e klientit dhe ta shtojë atë në bazën e të dhënave tuaja. Integrimet e marketingut si programet e besnikërisë mund t’ju ndihmojnë të komunikoni lehtësisht promocione, zbritje dhe evente të tjera që mund të rrisin besnikërinë e klientëve tuaj.

Diçka tjetër për tu konsideruar

Aftësia për të nxitur shpejt promovimet dhe shitjet e dyqaneve, gjurmimin e punonjësve përmes llogarive të përdoruesve dhe lehtësinë e integrimit nga sistemi juaj aktual i pikave të shitjes ose baza e të dhënave.

 

Çfarë është një pajisje POS (hardware)?

Përgjithësisht pajisjet bazë janë të ngjashme për të gjitha pikat. Kjo zakonisht përfshin një ekran, sirtarin metalik të parave, printerin e faturave dhe pajisjen për pagesa me kartë.

Në varësi të natyrës së biznesit tuaj ju mund t’ju duhen pajisje shtesë.

 

Si duket një hardware POS-i për bizneset me pakicë dhe ato të hotelerisë?

Nëse ju keni një restorant, pub, bar ose kafe disa nga modulet që mund të përfshini në sistemin tuaj POS mund të jenë:

Kitchen Display System (KDS) – ky është një ekran që merr porositë drejtpërdrejtë nga tavolina dhe i shfaq ato në kuzhinë. Ju mund ta personalizoni konfigurimin tuaj të KDS në varësi të mënyrës se si kuzhina ose bari juaj janë të vendosura dhe ndërveprojnë.

Kitchen Display System, menaxhimi kuzhinës

Printeri i listës së artikujve – njësoj si një KDS, një printer liste artikujsh i integruar do të printojë automatikisht listen e artikujve që përmbajn detaje për çdo porosi që futet në shportë.

Ndërkaq, nëse ju jeni një biznes me pakicë mund të konsideroni të instaloni modulet e mëposhtme në POS-in tuaj:

Peshorja – disa peshore integrohen drejtpërdrejt me POS-in tuaj, duke ju lejuar të shesni artikuj sipas peshës me saktësi.

sistemi i shitjes per markete POS

Skanerët e barkodit – këta funksionojnë si një mjet shumëfunksional. Fillimisht për skanimin e artikujve në shportë dhe marrjen e stokut dhe inventarit me lehtësi.

 

Çfarë është një pagesë e pikave të shitjes?

Një transaksion me POS është kur një klient bën një pagesë në këmbim të mallrave ose shërbimeve. Teknikisht, ai gjithashtu i referohet vendit ku bëhet pagesa dhe çfarë metode pagese përdor klienti. Për shembull, nëse një klient ka paguar duke përdorur para në dorë ose nëpërmjet kartave të kreditit ose debitit.

 

Cili është ndryshimi mes pikave të blerjes (POP) dhe pikave të shitjes (POS)?

Shpesh I referohemi termave POP dhe POS për të zëvendësuar njëra-tjetrën, por ato I referohen dy gjërave të ndryshme. Pika e blerjes është vendi ku një klient merr një vendim për të blerë një artikull, ndërsa pika e shitjes është vendi ku ndodh transaksioni aktual.

Në një dyqan me tulla dhe llaç, pika e blerjes do të ishte afër ose në hyrje, ku ekspozitat ose artikujt promovues u paraqiten klientëve. Pika e shitjes zakonisht gjendet në regjistër.

 

Çfarë është marketingu i pikave të shitjes?

Ndërsa mësoni më shumë rreth përdorimit të një sistemi pikash shitjeje, do të kuptoni se ato me të vërtetë mund të përdoren si një mjet gjithëpërfshirës për menaxhimin e biznesit.

Të gjitha sistemet e mira POS do të kenë aftësi për ruajtjen e të dhënave të klientit. Kur përdoret mirë, kjo mund të çojë në grumbullimin e një sasie të madhe të dhënash të cilat mund të përdoren për qëllime marketingu.

Për shembull, shumë biznese po shkojnë drejt dërgimit të faturave me email, që do të thotë se mbledhja e postës elektronike po bëhet më e zakonshme në proceset e transaksionit. Me kalimin e kohës, një biznes që ndjek këtë proces do të grumbullojë një numër të madh emailesh të gatshme për të marrë materiale marketingu. Ky është një burim i vlefshëm për përhapjen e lajmeve për produktet, promovimet dhe shërbimet e reja të disponueshme dhe ruajtjen e kontakteve me këta klientë.

Menaxhimi i promocioneve është një proces shumë më i lehtë me POS në dispozicionin tuaj. Promovimet ruhen dhe mund të ndizen dhe fiken, duke aplikuar automatikisht në produktet përkatëse të cilat mund të shtohen dhe hiqen lehtësisht.

 

Çfarë është POS Mobile?

Një POS mobile është një sistem pikash shitjeje që mund të funksionojë në një pajisje të vogël si smartphone ose tablet dhe mund të veprojë si një sistem portativ. Një mPOS përdor rrjetin lokal për të komunikuar me pajisjet e tjera periferike POS, si printerët ose KDS.

Fleksibiliteti dhe përshtatshmëria që ka sistemi POS celular mund të ndryshojë mënyrën se si stafi juaj ndërvepron me klientët. Si fillim, stafi mund t’i marrë porositë drejtpërdrejt në tryezë, duke i mbajtur ata më të angazhuar me klientët, që do të thotë më pak gabime dhe më shumë mundësi shitjeje.

 

Mund të përdoret iPad si një sistem POS?

Po! Ne gjithmonë e udhëzojmë klientin se cila është mënyra më optimale për të menaxhuar porositë, shitjet, faturat, stafin, si ti shërbejë më shpejt klientit dhe në bazë të kësaj përcaktohen dhe pajisjet më të përshtatshme për të menaxhuar me efektivitet maksimal biznesin tuaj.

 

Cili është sistemi më i mire POS?

Sistemi POS, hardueri dhe softueri që janë të duhurat për ju dhe biznesin tuaj do të varen nga lloji i biznesit që drejtoni dhe çfarë ju nevojitet.

Megjithatë, sistemet dhe softueri më i mirë i pikave të shitjes ju japin lirinë dhe mbështetjen për të shkallëzuar dhe kuruar biznesin tuaj ashtu siç e shihni të arsyeshme. Sistemet më të mira POS janë skeptike për hardueret, skeptikë për platformën dhe skeptikë të portës së pagesave. Kjo do të thotë se ato janë të përshtatshme me ofrues të ndryshëm harduerësh, softuerësh dhe pagesash, kështu që ju mund të zgjidhni atë që funksionon më mirë për biznesin tuaj.

POS-i juaj duhet t’ju lejojë të zgjidhni veçoritë që dëshironi dhe keni nevojë për të mbështetur biznesin tuaj pa u kyçur në kontrata të shtrenjta ose kosto të mëdha paraprake që nuk i shërbejnë rezultatit tuaj përfundimtar.

Na kontaktoni: