Çfarë është një KDS? Si ju ndihmon të organizoni kuzhinën e restorantit?

Një KDS (Kitchen Display System) mund ta mbajë kuzhinën e restorantit tuaj të organizuar dhe të operojë lehtësisht e pa vonesa. 

Kitchen Display System
Kitchen Display System (një sistem me ekran për kuzhinën që mund të përshtat për desktop ose tablet) , ose KDS, është një sistem ekrani dixhital që menaxhon porositë e klientëve për restorante. Ai zëvendëson porositë në letër dhe ndihmon stafin të organizojnë, të japë përparësi, të ndryshojnë dhe të ndjekë porositë. Teknologjia KDS tashmë mund të implementohet me një kosto më të lirë nëse ju keni instaluar programin e menaxhimit të restorantit.

Përpara se të kishim KDS

Metoda që përdoret në sistemin manual është e tillë:

  • Merret një porosi. Kur kamarieri e regjistron atë në sistemin POS të restorantit, një tip fature dërgohet në kuzhinë dhe printohet.

  • Porosia organizohet manualisht. Zakonisht kuzhinierët kanë një vend të dukshëm për ta ku vendosin porosinë e printuar tek zona ku përgatisin gatimet. 

  • Secila porosi merr prioritet manualisht. Në rastin më të mirë, porosia plotësohet sipas rendit të duhur dhe klientëve të një tavoline ju shkon të gjithëve njëherësh pa vonesa. 

  • Stafi mund të bëjë ndërhyrje në porosi ose ta ndryshojë atë manualisht. Nëse kërkesa për ndryshim porosie bëhet pasi fatura printohet, atëherë stafit i duhet ta printojë atë sërish, ose shefi i kuzhinës të bëjë modifikimet përkatëse manualisht. Një tabelë e bardhë mund të përdoret për të shkruar informacioni mbi pjatat e përgatitura dhe përbërësit që janë përdorur. 

    Të gjithë këtë proces e zëvendëson sistemi KDS. 

Çfarë bën një KDS

Një KDS tipike është një ekran që zakonisht montohet në mur, në nivelin e syrit të njeriut, në kuzhinë. Kur kuzhina është e madhe dhe e ndarë me sektorë, atëherë mund të instalohen disa monitore. Monitorët zakonisht janë me prekje, por mund të përdoren dhe me tastierë. Ju mund të hasni në një KDS që funksionon në një tablet standard, si iPad, por ka dhe pajisje që janë krijuar dhe ndërtuar posaçërisht për përdorim nga KDS.

Në përgjithësi, një KDS moderne ka shumë nga aftësitë e mëposhtme:

  • Merret një porosi. Kur ajo futet në sistem, dërgohet automatikisht në ekranin e sistemit të kuzhinës. 

  • Nëse restoranti ka ekrane të shumta KDS, përbërësit e ndryshëm të një porosie mund të programohen paraprakisht për t’u dërguar në vendin e duhur (për shembull, në skarë ose në sektorin e skuqjes).

  • Stafi mund të ketë akses lehtësisht në detajet e recetës dhe fotot përkatëse mund të shfaqen në ekran.

  • Pjatave ju jepet prioritet automatikisht. Bazuar në kohën e llogaritur të përgatitjes, sistemi mund të përcaktojë siç duhet kohën e fillimit për çdo pjatë sipas një porosie. Nëse ndiqen kërkesat, pjatat e ndryshme sipas një porosie do të përgatiten në kohën e duhur.

  • Stafi mund të bëjë njoftime ose ndryshime automatikisht. Mund të marrë një njoftim nëse një porosi ndryshon ose është prapa planit dhe gjithashtu kur porosia është gati.

  • Ju mund të analizoni të dhënat. Sistemi mbledh dhe përpilon të dhëna, si p.sh. koha mesatare e gatimit, dhe i shfaq në formë raportesh.

Përfitimet e përdorimit të KDS-së

Implementimi i KDS-së ka dy përfitime bazë: Zëvendësimi i proceseve që bëheshin në letër me ata të automatizuara, dhe ofrimi i kapaciteteve të reja.

  • Gjithçka është dixhitale. Nuk ka më bileta të humbura, të grisura apo të djegura.

  • KDS centralizon informacionin. Të kesh një burim të vetëm informacioni që të gjithë mund të kenë akses mund të ndihmojë në shmangien e keqkuptimeve, duke anashkaluar nevojën për t’u mbështetur në përditësimet verbale ose të shkruara me dorë të porosive.

  • Detyrat e vështira janë të automatizuara. Detyrat komplekse të tilla si renditja e pjatave dhe biletat e kohës – gjërat që dikur bëheshin me dorë – tani përfundohen automatikisht, në çast dhe me saktësi.

  • Mund ta bëjë analizën më të lehtë. Një KDS gjithashtu mund të përdorë të dhënat e gjeneruara me kalimin e kohës dhe të krijojë raporte. Këto raporte mund të ndihmojnë biznesin tuaj të bëhet më efikas. Për shembull, do të jeni në gjendje të shihni nëse kërkon më shumë kohë nga sa pritej për të nxjerrë disa pjata nga kuzhina, ose nëse disa ditë ose kohë kanë rënie të performancës.

Ku funksionon më mirë një KDS

Sistemet e ekranit të kuzhinës nuk janë produkte të veçanta që përfitojnë vetëm lloje specifike restorantesh. Përdorimi i një KDS-je është një ide e mirë për shumicën e restoranteve. Edhe vendet me kuzhina të vogla, si një kafene apo kafene me një menu të vogël, mund të përfitojnë.

Përveç sjelljes së më shumë efikasitetit në kuzhinë, një përfitim indirekt i përdorimit të një KDS është aftësia për të ruajtur njohuritë që mund të ekzistojnë aktualisht me disa punonjës me mandat më të gjatë dhe për ta ndarë atë me të gjithë. Në një mjedis ku qarkullimi është i zakonshëm, mbajtja e detajeve të rëndësishme mund të ndihmojë në shkurtimin e kohës së nevojshme për trajnimin e punonjësve të rinj.

Anët negative – investimi fillestar dhe kurba fillestare e të mësuarit kur zbatohet çdo sistem i ri – janë vetëm të përkohshme.

Kur nuk ju duhet një KDS

Nga përdorimi i një KDS-je mund të përfitojnë shumë lloje restorantesh. Por mund të mos përshtatet nëse:

  • Nëse nuk keni një sistem POS, si p.sh. nëse nuk keni logiBAR, sistem për të marrë dhe regjistruar porositë. Jo të gjtha kompanitë që ofrojnë një sistem POS mund të ofrojnë dhe KDS. Prandaj duhet ta konsideroni këtë para se të merrni një vendim të tillë. 

  • Kuzhina juaj nuk ka një vend të përshtatshëm për të montuar një KDS. Përveç kësaj, hardueri mund të mos i përshtatet nevojave tuaja; disa konfigurime KDS funksionojnë ekskluzivisht në një ekran me prekje, i cili mund të jetë i vështirë për t’u përdorur në disa mjedise.

  • Nëse keni një hapësirë ​​të vogël dhe një menu të kufizuar, një KDS mund të mos ia vlen.

     

Si të filloni të punoni me një KDS

Në momentin që ju e identifikoni këtë nevojë, stafi jonë i trajnimit dhe implementimit do të bëjë të gjithë punën, që ju të përshtateni sa më shpejt me sistemin e ri. Ne ofrojmë trajnim të stafit që të famijarizohet me mënyrën e funksionimit. Gjithashtu ofrojmë dhe suport të vazhdueshëm për çdo problematikë apo shqetësim. Një prej klientëve tanë që përdor KDS është KFC Albania.

Ja si duket ekrani i KDS-së së këtij klienti në një ditë të zakonshme pune:

kds, kfc, kitchen display system

Na kontaktoni: